Sluiten
2ECO communiceert met sommige van haar klanten en leveranciers in een beschermde omgeving op deze website.
Inloggen is daarvoor noodzakelijk.

Hebt u nog geen gegevens ontvangen, neem dan onmiddelijk contact op met uw 2ECO vertegenwoordiger.
Log-in

 

Werkwijze

Wat kan de klant verwachten van 2ECO?
Wij houden erg aan een professionele samenwerking met onze klanten en daarom liggen duidelijke afspraken aan de basis van een goede verstandhouding. 1 telefoontje volstaat om uw bedrijf volledig bezemschoon te hebben binnen de vooropgestelde periode.

In hoofdzaak worden voor de opdrachtgever kantoorinrichting, IT apparatuur, horeca apparatuur, bedrijfsinventarissen, voorraden en andere partijen op locatie zelf verder verkocht. Niet (her)bruikbare restmaterialen en afval (bekabeling, serverracks) worden wel afgevoerd naar een verwerkingsbedrijf.
2ECO kan na overleg echter altijd een helpende hand bieden bij een effectieve verhuis.

Meestal kan 2ECO binnen een termijn van 1 á 2 weken een volledig project afwerken. Een degelijke planning met duidelijke tijdslijnen wordt in samenspraak vastgelegd.
Voor spoedgevallen kunnen steeds noodscenario's aangesproken worden. 2ECO adviseert ondernemingen echter aan om zo vroeg mogelijk afspraken te maken.

2ECO biedt 2 belangrijke pakketten aan waarbij samen met de opdrachtgever een aantal stappen worden doorlopen.
Uiteraard zijn deze paketten slechts vooropgestelde mogelijkheden, en kan er steeds met de klant naar een op maat gesneden oplossingen worden gezocht om aan de wensen van het bedrijf te voldoen.

Hieronder worden deze stappen verder toegelicht.

Bezemschoon (all-in):
Enkel materiaalverkoop: