Sluiten
2ECO communiceert met sommige van haar klanten en leveranciers in een beschermde omgeving op deze website.
Inloggen is daarvoor noodzakelijk.

Hebt u nog geen gegevens ontvangen, neem dan onmiddelijk contact op met uw 2ECO vertegenwoordiger.
Log-in

 

De twee belangrijkste actiepunten bij een bedrijfsverhuis zijn het inhuren van een verhuisbedrijf en het voorbereiden van uw bedrijf op de verhuizing.
Bij huuropzegging wordt bovendien door de desbetreffende eigenaar of coöperatie in de meeste gevallen, zo niet altijd, de eis gesteld dat het huurgebouw leeg en in 'originele' staat wordt opgeleverd.
2ECO kan, indien u dat wenst, bij een overname en het opnieuw in omloop van kantoor- en andere materialen de verantwoordelijk op zich nemen van het laatste stuk in het bedrijfsverhuisproces dat meestal over het hoofd wordt gezien – het bezemschoon opleveren van een bedrijfspand aan de verhuurder. 2ECO wil proactief bedrijven sensibiliseren rond het gegeven dat in deze cruciale fase logistieke nachtmerries kunnen vermeden worden en dat belangrijke winsten kunnen gemaakt worden.


Actieplan bedrijfsverhuis

Een bedrijf of kantoor verhuizen moet niet alleen snel, maar vooral zorgvuldig uitgevoerd worden. Werk daarom een weloverwogen actieplan uit. Door onze gestructureerde aanpak bent u in geen tijd terug aan het werk op uw nieuwe plek. Dat is tijd en geld gespaard.

Lees meer...
 
Sluit aan bij een bedrijvencentrum

Een goed en eenvoudig alternatief voor de zoektocht naar een bedrijfsgebouw in eigen beheer, is een toevlucht tot een vestiging in een gevestigd bedrijvencentrum.
Een bedrijvencentrum is een verzameling van geïndividualiseerde kantoorruimten in combinatie met het aanbod van een aantal gemeenschappelijke faciliteiten en voorzieningen. Het richt zich tot starters, jonge ondernemingen, buitenlandse bedrijven met een eerste Belgische vestiging en Belgische bedrijven die een bijkomende strategische vestiging wensen. Deze worden ondersteund met een ruim aanbod van dienstverlening in functie van hun noden.
De gemeenschappelijke infrastructuur beslaat meestel o.a. inkomhal met receptie, individuele brievenbussen, vergaderzalen, telefooncentrale, fotokopie-, scan- en faxtoestel, keuken, sanitair, parkeermogelijkheid.
De gemeenschappelijke diensten bestaan o.a. uit onthaal van bezoekers, secretariaatswerk, telefoonpermanentie, postbehandeling, gebruik van vergaderzalen en internetaansluiting.
www.bcmechelen.be

 
Stappen naar het vinden van de beste professionele verhuizers bij een relocatie

Een professionele bedrijfsverhuizer kan de relocatie van uw bedrijf beduidend minder stresserend maken. Hij kan instaan voor alle activiteiten gaande van het inpakken van alle activa tot het inladen van de verhuiswagen (inclusief het vervoer), het plaatsen van de meubelen en het uitpakken van de verhuisdozen op de gewenste nieuwe locatie door u bepaald.
U kan ervoor kiezen om de verhuizers alle aspecten op zich te laten nemen, of enkel in te staan voor het vervoer...

Lees meer...
 
Stroomlijn de kosten en blijf georganiseerd met een goede planning

Een bedrijfsverhuis is stresserend en potentieel een logistiek mijnenveld. Verwacht u eraan dat het langer zal duren dan gepland en dat de kosten hoger zullen oplopen dan initieel gebudgetteerd. Heb altijd een back-up plan voor alle mogelijke risicogevallen in de planning.

Zowel bij het bouwen van een nieuw kantoor als bij het huren van een bestaand kantoor is het van belang dat u de verschillende kostenaspecten met betrekking tot de nieuwe ruimte onderzoekt. Deze omvatten:

  • huisvestingskosten (maandelijkse huur en in de huur,
  • verrekende investeringen),
  • investeringskosten (ruimteverbetering, nieuwbouw,
  • adviseurkosten, kantoormeubilair en apparatuur),
  • bedrijfskosten (parkeerplaatsen, catering, telefoon, voorzieningen),
  • belastingen (gemeentelijke belastingen, onroerend goed belasting).
Lees meer...