Heb je met een spoedverhuis te maken bij uw bedrijf? Lees de 3 punten die 2ECO handhaafde tijdens een verhuis op korte termijn bij “QRF”

Sam Van TreeckProjecten 2020Leave a Comment

Heb je met een spoedverhuis te maken bij uw bedrijf? Lees de 3 punten die 2ECO handhaafde tijdens een verhuis op korte termijn bij “QRF”

1. Flexibiliteit t.o.v. de noden & wensen van de klant

Bij 2ECO krijgen we dagelijks klanten met verschillende noden & problemen. Een spoedverhuis komt wel vaker voor.. Als opkoper doen wij telkens ons best om ons flexibel op te stellen t.o.v. elke klant.

2. Bij een spoedverhuis lopen (meestal) de kosten op

In dit geval zaten we bij “QRF” met een spoedverhuis.Het pand moest op korte termijn leeg (1-2 weken) wegens een verhuis.

Afhankelijk van de agenda & planning hebben we toch een 4-tal weken nodig om kosten te drukken voor de klant. Na wat gepuzzel in de agenda zijn we tot een overeenkomst gekomen om op zeer korte termijn de klant uit nood te helpen.

Er werd transparant uitgelegd wat de kosten zouden zijn als er meer tijd was en wat de kosten zijn in een spoedsituatie.

De behoeften & noden van de klant zijn vaak zeer specifiek en hier doen we altijd ons best om tot een overeenkomst te komen.

3. Elke samenwerking is een kans voor een langdurige klantenrelatie

Elk project bij een nieuwe of bestaande klant bezien we altijd als een samenwerking. Het gevoel van een langdurige klantenrelatie is wat we willen meegeven tijdens onze samenwerking.

De opdracht verliep bij “QRF” zeer vlot. We zijn blij dat we de deadline dat de klant had konden respecteren, waardoor het spoedproject vlekkeloos verliep.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *