Kantoor
Opkoper van kantoormeubilair - kantoormateriaal & IT-materiaal
Overzicht kwijt?
Best logisch. Er is zoveel dat geregeld moet worden. Maar geen nood.
Dankzij onze jarenlange expertise hebben wij zicht op zowat alle processen die komen kijken bij een bedrijfsverhuizing, reorganisatie, herstructurering, relocatie of het opkopen van kantoormeubilair & bedrijfsmateriaal.
Wij hebben voor 99% van de zaken een oplossing, en samen met u vinden we die ook voor de overige 1%.
2ECO koopt en verkoopt al uw gebruikte kantoormeubelen & kantoormateriaal
Uiteraard koopt of verkoopt 2ECO graag de waardevolle spullen voor uw kantoor of bedrijf.
Maar 2ECO koopt en verkoopt ook kantoormeubelen, kantoormateriaal waarvan u denkt dat ze geen waarde meer heeft. Of de restgoederen waarmee u geen blijf weet.
Samen met de verkoop van de waardevolle spullen kan u dankzij deze werkwijze de kosten van uw verhuis of relocatie gedeeltelijk of soms zelfs volledig recupereren.
Enkele voorbeelden van gebruikt kantoormeubilair, kantoormeubelen, kantoormeubels & IT- materiaal dat 2ECO opkoopt, verkoopt en/of recycleert:
Kantoormeubelen :
Dossierkasten, archiefkasten, roldeurkasten, schuifdeurkasten, rolluikkasten, kantoorkasten, garagekasten, bureaus, kantinetafels, vergadertafels, werk-eilanden, bureaustoelen, directiestoelen, refterstoelen, vergaderstoelen, receptie, ontvangstbalie, zetels, loungezetel, zithoeken, akoestisch meubilair.
IT-materiaal :
pc-schermen, printers, copiers, toners, computers, laptops, gsm etc...
ALL-IN-ONE solution
Bij een relocatie heeft uw bedrijf verschillende diensten nodig. Bijvoorbeeld een verhuisfirma, een kuisfirma, een containerbedrijf, een opkoper, een herstellingsdienst, ...
Niet evident om voor elke dienst de juiste partner te vinden, en om deze verschillende partijen op elkaar af te stemmen.
Gelukkig kan 2eco letterlijk alles uit handen nemen.
Wij overzien het ganse verhuisproces, vanaf de inventarisatie tot en met het bezemschoon opleveren en het voormalige bedrijfspand herstellen in oorspronkelijke staat.
2eco stappenplan
Kantoorinventaris opmaken
Leegmaken van de kantoorruimtes
Opkopen en verkopen van kantoormateriaal & IT
Bedrijfspand herstellen in oorspronkelijke staat
Bezemschoon opleveren van het pand
Eventuele oplevering aan de eigenaar
Veilige dataverwijdering
Gevoelige data? Geen probleem.
Wanneer uw IT-materiaal aan een nieuw leven begint, doet 2eco de volledige & veilige dataverwijdering.
Tussentijds stockeren
Plaatsgebrek tijdens uw bedrijfsverhuis? Geen probleem.
Als u met ons samenwerkt kunnen wij uw materialen ook tijdelijk stockeren als dat nodig is.
Opkoop van kantoormeubilair en kantoorinrichting
Dossierkasten, archiefkasten, roldeurkasten, schuifdeurkasten, rolluikkasten, kantoorkasten, garagekasten
Bureaus, kantinetafels, vergadertafels, werk-eilanden, zit-sta meubilair, workbenches
Bureaustoelen, directiestoelen, refterstoelen, plooistoelen, stapelbare stoelen, vergaderstoelen, ontvangsstoelen
Receptiemeubels, ontvangstbalie, zetels, loungezetels, armchairs, zithoeken, akoestisch meubilair,...
...
Grote of kleine partijen
Nieuw of gebruikt
Verouderd of recent
Volgens eerlijke waardebepaling
Wij zorgen steeds voor een eerlijke, correcte waardebepaling en duidelijke communicatie over het hoe en wat.
Bezemschone oplevering Kantoor
2ECO kan u alles uit de handen nemen: naast het bezemschoon opleveren van uw bedrijfspand, kan 2ECO bijvoorbeeld ook herstellingen uitvoeren wanneer u het pand in oorspronkelijke staat moet opleveren.
Enkele voorbeelden van bezemschone oplevering in kantooromgeving. De panden werden volledig leeggemaakt, het kantoormeubilair en restmateriaal werd allemaal verkocht.